Sjukdom

Här hemma är "vi" sjuka. Johan är iaf sjuk, hostar och är allmänt sliten. Frans öga har geggat sig lite och han är lite snorig, han är dock hur pigg och glad som helst! Min lilla glada plutt! Idag kommer vi missa babysimmet... vi vet ju inte om han är sjuk men om han har ögoninflammation så känns det dumt att gå dit och smitta andra.

Jag har glömt vår kamera hos Sandra... känns drygt! Kan inte ta några kort. Min mobil rymmer typ ingenting, än fast jag raderar kort så är den för full. Hatar min telefon, men jag är glad att den funkar för jag har inte råd med en ny.

Har iaf fått svar på vilken sgi jag kommer att få, men måste säga att jag fortfarande tycker att FK är dumma i huvet. Dom har räknat från ett jobb, jag som har haft två jobb så jag ska få en ok mammapeng men dom räknade bara med det ena jobbet. Varför då??

Nu tycker jag att Johan och Frans ska vakna...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fråga!! dom kanske kör en fulig och låtsas som om dom bara fattat att du haft ett jobb!

2010-09-14 @ 14:39:06
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0