tro rätt tro fel....

Första gången Frans åt gröt ser ni på filmen, tyvärr rätt så kass kvalla... Vi har slarvat bort batteriladdaren och vi orkar inte riktigt leta så vi tog Johans jobbkamera som tar superfina bilder men värdelösa filmer.

Jag trodde, eller hoppades rättare sagt, att om Frans får amma plus gröt på kvällen så kommer han att sova längre. Det verkar inte funka så. Igår och i natt så sov han precis som vanligt. Vaknade var tredje timme ungefär. Idag ville han dessutom stiga upp klockan sju. Huvva. Jag som hade planerat så fint att han skulle stiga upp klockan nio med mig, vara vaken till elva och då somna. För klockan elva ska jag tillsammans med Hanna o Jack och Carro och Ella på barnvagnsbio. Vi ska se den där rymdfilmen, det finns inga känslor i rymden tror jag den heter.



Här ser ni hur han börjar bli mer och mer peppad på skeden!


Tuuuur att han inte riktigt är medveten om att jag faktiskt skrapar undan maten kring hans mun, och ger han den igen... Skulle nån göra det på mig skulle jag bli tokig!

Kommentarer
Postat av: susanna

dyngunge

2010-09-29 @ 21:19:27
Postat av: Elin

allt man ska ju inte svära men har är ju för jävla söt!

2010-10-04 @ 21:54:52
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0