Frans utveckling...

Haft födelsedag
Påskfirat
Slappat
Haft Johan fotbollsledig
Haft födelsedagsfika

Ungefär så har min helg sett ut.

Frans var hos min mamm o pappa måndag till onsdag då jag kom och jag stannade till lördagen. När jag kom visade Frans alla sina nya tricks. Han kunde hur mycket som helst och han hade lärt sig allt på två fjuttiga dagar! Jag tror jag hämmar hans utvekling!

han kunde:
Rörelser till låten "klappa lilla magen" (klappa magen, kinden och spela på munnen)
Låta som en gris, katt och bil
Lukta på kommando
Knacka på kylskåpet på kommando

Säkert mer saker!
Men direkt vi kom hem till umeå igen så var det som att han tappade allt. Jag har bett honom låta som en katt men får knappt nått tillbaka...Vad kan det bero på??

Sen undrar jag också varför i hela friden han alltid bajsar efter han badat??

Kommentarer
Postat av: Gustav

Kanske hämmar du någonting. Men jag vet inte om jag skulle kalla "Lukta på kommando" för utveckling :P

2011-04-26 @ 18:32:27
URL: http://gustavkarlsson.se
Postat av: Ida

Du glömde hämta Rune-dockan. Det är ju hans paradnummer! Å flörta :) Bra sprunget förresten! Dra med mig nästa gång!

2011-04-26 @ 21:31:04
Postat av: Susanna

bättre publik i hällnäs kanske?

2011-04-27 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0