Kanske ska sluta?

Jag tror jag ska sluta blogga nu, det känns som att jag inte har så mycket att skriva om förutom Frans. Att skriva om Frans är kul men det känns lite knepigt nu när han börjar bli en liten människa på allvar. Han är ju stor nu! Han går! Han lyssnar och han lyder. Han härmar och han käkar stora bitar. Det är väldigt mycket som händer och jag har ändå en hel del läsare som jag inte har en aning om vilka det är. Det ligger kring 100 pers per dag, jag kanske får en kommentar per inlägg. Alla andra då? Vilka är ni? Jag kanske ska låsa bloggen, kanske ge ut lösenordet... Eller så gör jag inte det. Jag ska fundera en stund till.

Allt finns ju kvar på internet, på nått sätt så tror jag ju inte att nått jag har skrivit om honom i bloggen kommer att göra det svårt för honom i framtiden på NÅTT sätt, inte heller nån av bilderna. Men man vet aldrig.. :) Han kanske blir....:

Blyg?



Ledsen? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötnosen!



Tja, jag läser varje inlägg, men kommenterar inte alltid. Men man ska göra som man vill och känner för - vill man blogga så gör man det, vill man inte så struntar man i det. Vill man låsa bloggen så gör man det, eller så gör man det inte. Låser du kommer jag definitivt vara en av dem som ber om lösenordet i alla fall :-)

2011-04-04 @ 12:20:34
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Lisa

håller med föregående talare:) låser du den MÅSTE jag ha lösenordet, annars blir jag blyg och ledsen

2011-04-04 @ 14:30:46
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Magda

jag läser varje inlägg jag med,men det är ju int alltid man kommenterar :) jag vill ha lösenordet om du låser den,men det visste du väl redan? :)

2011-04-04 @ 17:32:51
Postat av: sofia

Har samma tankar som du.

Läser din blogg men e dålig på att kommentera. Kanske i brist på tid nu förtiden....=) Så låser du den vill ja absolut ha lösenuppgifterna!

2011-04-04 @ 20:23:00
URL: http://snoffzan.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag läser dina inlägg och förlåt att jag inte kommenterat mer. Till mitt försvar får jag säga att jag oftast läser från mobilen och kommenterar sällan via den men nu ska det bli bättring! :)



Kom ihåg att bloggen är din så du bestämmer över den! Låser du bloggen vill jag gärna ha lösenordet i framtiden! :)

2011-04-04 @ 22:46:59
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0