Trist.

Jag vet inte vad som ska skrivas, jag är så less. Jag vill handla, men inte betala. Jag vill shoppa, men inte betala. Jag vill vara vältränad, men inte träna. Så ligger det till.

Johan ligger här i soffan och sover. Inte direkt bästa sällskapet. Antar att han är trött efter en helg utan mig och Frans, utan sömnlösa nätter, utan få timmars sömn natten till idag?? Fattar inte hur han kan vara så sjukt trött hela tiden! Nån som har nått tips? Jag blir tokig. Kan en match ta på så sjukt mycket? Han tränar ju var eviga dag så han borde ju vara van?

Jaja, jag vet inte. Bäst han får sova...

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tror att det är ett pappa-syndrom...vi har samma problem här nämligen... Om nu det kan vara nån tröst! ;)

2011-08-22 @ 20:26:05
Postat av: Hanna

Känns bra att veta att det inte bara är så i min familj :)

2011-08-24 @ 16:06:29
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0