Dejt.

Igår började dagen dåligt, men vi bestämde oss för att gå på dejt. Vi avslutade dagen på busplaneten, jättemysigt hade vi där. Frans sprang omkring som en vilde, och det gjorde även vi föräldrar. Johan åkte dödskanan!! Typ en 90 gradig rutschbana. Sen åkte vi med Fransmannen till hans farmor. Jag och Johan åkte vidare till TAPAS och åt en sjukt god och mysig måltid! :)

Vi gick vidare till bion, köpte biljetter och sen gick vi över till café station, där vi åt en andra efterrätt.  Johan åt sammanlagt tre på kvällen :) Bion var så rolig att jag nästan fick ont i magen. Jag skrattade så det tjöt från mina lungor (är förkyld) och Johan låg nästan ned av skratt. Precis vår humor! Till min stora glädje så var min all time favorite med!


Lou and Andy, han till höger var med i filmen!

Vill inte lägga upp trailern då jag tycker filmer förstörs av allt för långa trailers. Se filmen!

Efter dejten åkte vi till Johans mamma där vi sov över och jag fick sovmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så mysigt!

2011-08-24 @ 09:59:54
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Sofia Andreassen

Men åh, vad härligt! Vill också! =)

2011-08-24 @ 22:02:53
Postat av: Hanna

Angelica: Jaa jättemysigt! och välbehövligt!

Sofia: Leo kan va hos oss så får ni ha mysigt om du vill!

2011-08-25 @ 08:29:11
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0