yesterday

Hej alla!
Då var arbetarsommaren slut. Fick rycka in extra i lördags men det gjorde absolut inget! Bästa jobbet!
På söndagen så var det som vanligt fotboll... Det som var mindre vanligt var att UFC förlorade och att Fransen var med. Finns det nått samband??

Malin med Frans, jag o pappa (tänkte inte lägga upp den här bilden då jag har en diagonal linje mellan haka och hals, egentligen ska det vara en tydlig gräns som visar var hakan slutar och var strupen tar vid. Men jag har ingen sån nu när jag väger en hel del över det vanliga.). Efter matchen fick Frans lalla på med sin far på planen, han sprang i cirklar och sen slog han huvet i reklamskyltarna (jag vill kalla det sarg men Johan dumförklarade mig...). Sista bilden vilar han sig mot en reklamskylt (sargen).





Johan tappar balansen och vevar på med händerna och är påväg att falla rakt fram. (ser det ut som iaf, men han är fin).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0