4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv

Då stod man där, skolan var färdig. Kände inte den där peppen man skulle känna och var inte direkt glad att skolan faktiskt var över. Vad hade man blivit? Vad hade jag gjort av de tre åren man spenderar på gymnasiet?
Jag hade dansat, gjort en kokbok, rest till england, rest till frankrike osv. Jag bodde redan ensam sedan tre år så det skulle inte bli något nytt att flytta hemifrån. Men det var ändå härligt, man behövde aldrig mer göra ett prov i kulturhistoria, eu kunskap, miljöpolitik, mediekunskap osv osv. Jag var lite ledsen över att jag aldrig mer skulle få dansa på "arbetstid/lektionstid", jag hade haft dans flera flera timmar i veckan och helt plötsligt står man utan danslärare, danssal, olika dansstilar osv. Inget jobb hade jag heller, jag hade jobb för sommaren men inte för hösten.

Där står jag med hatten i handen, handen på höften och "hela livet framför mig"....
Hela kvällen var tråkig, det var äcklig champange, inte alls som jag hade tänkt mig.
Men det slutade ju bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0