Tummen upp!

God morgon damer och herrar!!
Tänkte bara snabbt berätta för er hur det gick igår, det gick skitbra! Så idag funderar jag på att ge mig själv en liten utmaning... Alltså hoppa direkt på tvåan. För igår när jag "sprang" skulle jag lätt kunnat fortsätta 10 minuter till men jag ides inte. Plus lite tidspress, vi hade bara en viss tid på IKSU för Johans lag skulle upp och träna kl 17.30 och jag är inte den som vågar stå framför hans lag och springa... Plus att vi hade barnvakt till 18 och att det tog 45 minuter att ta sig upp... Krångligt förstår jag, men ni behöver inte förstå.
Så idag ska jag och Johan iväg och köra ett pass. Frans ska också med men han ska få sova där uppe hade vi tänkt. Han vaknade nu så det blir bra för vi ska upp kl 10.30.

Nu ska jag äta frukost, Frans med. Han ska få gröt. Jag ska få turkisk yoghurt med hallon. Mmmmm!!!
Sen ska jag kanske ta kort med "min" nya mobil som jag fick låna av Johans pappa! Supersnällt! Den är lite avancerad för mig... men jag lär mig :)

TACK Tina för dina löpartips!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0