tisday

Det är tisdag och det innebär första jobbdagen för veckan. Det innebar även första riktiga jobbdagen. Det gick bra. Det gick jättebra, jag tror det iaf. Får väl reda på om det gick bra eller ej imorgon. Det känns som ett sjukt bra jobb, jag jobbar med så otroligt bra människor. Varje person som jobbar med mig är helt genombra.

Det var lite jobbigt imorse då jag gick till jobbet utan att träffat Frans. Han sov som en stock till nio nånting tydligen. Skönt för Johan dock som fick sova ut lite han med. Tydligen så har Frans vaknat tre nätter i rad, jag tror det är nån tand på G, men jag kan inte se någon... Lite konstigt.

Frans sitter nu bredvid mig och äter, lax och ris med ärtor, broccoli osv... Kan ju han göra :) Sen försöker han härma en tupp. Går sådär. Hans häst är ju bedrövlig. Låter mest som en inandning. Himla roligt faktiskt.

Här är Frans och jag på gamlia, Frans diggar höns. Men älskar mest sin spade. Jag vet att hans tröja är för kort.


Här är dom två supersöta killarna Frans och Jack. Vi var ute i stöcksjö och badade med dom förra helgen. Det var nice.

Kommentarer
Postat av: Susanna

asså Frans är så söööööööt!!!!

2011-06-22 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0