Stackars lilla Franbiten!

Frans badade igår, vips så skulle han som vanligt ställa sig upp i baljan och denna gång sträcka sig efter toan. Tjoff sa det så slog han ögonbrynet i toan, föll på rygg ned på baljkanten och ner i plurret där jag fångade honom. SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Sa han och jag drog snabbt upp honom ur badet för att trösta och då upptäckte jag det... OMG! HAN BLÖDER!

Behöver det sys? Vågar jag titta? Ska jag åka på akuten? Är det ens farligt? Jag ringde Birgitta (Frans farmor) som jobbar som sjuksköterska och hon kom hit och gjorde en bedömning. Det behövde inte sys, men tejpas. Så hon tejpade lillens öga och han verkade inte bry sig om det alls, när hon tejpade så blev han såklart irriterad, han ville ju inte ligga där ensam utan han ville leka! Men han verkade inte ha ont. Idag så sov han till ELVA! (vaknade 4 och 7 och fick välling men somnade om). Jag fick lov att väcka honom... Antingen så tog det på att slå sig eller så vet jag inte... Han sov från sju till elva alltså...


En glad Frans med ögonbrynstejp!

Ps: Jag har klippt mig.... :) D.s

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch, va läskigt. Tur att det gick bra iaf. :)

2011-03-14 @ 18:16:40
URL: http://vargaaa.blogspot.com
Postat av: Susanna

Jag fattar inte frillan, kan du inte skicka ett ordentligt kort till mig på mobilen?

2011-03-19 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0