Lycksele

Fullspäckad dag! :) Vaknade tio i åtta av Fransmannen och mamma som kom in och väckte mig! Jag hade inte vaknat av Frans, sjukt! Vi gjorde oss i ordning för att dra vår kos till Lycksele, mamma skulle röntga lungorna eftersom hon haft lunginflammation tidigare i höst. Sen gjorde vi stan. Frans fick två nya pyjamaser, ett par tights, sockar och två strumpbyxor. Alla tiders med andra ord! Sen blev det raketfart hem för vi hade tittat fel på tågtiderna och trodde tåget gick en timma senare än det egentligen gjorde. Vi hann hem och  hämtade grejerna och sen åkte jag och Frans tåg in till Umeå för att träffa Johan. Sen har kvällen rullat på. Middag hos Johans pappa o Malin, hussnack, true blood och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är bombad i skallen. Johan försöker fixa vår dream box... Johans drömköp som pajjat efter typ två veckor.


Frans gör sig fin inför Lycksele, rougeborste i ena handen (som han borstar i ansiktet) och hårrulle i andra. Ibland vill han även ha haklappen på sig och örhängen.

Så jag får önska er en god natt!

Kommentarer
Postat av: Chula

Men haru börjat skriva igen! Tjoho.

2011-10-26 @ 23:11:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Tjohooo!

2011-10-27 @ 17:41:56
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0