Premiär!

Jag har jobbat hela helgen och knappt haft tid för min lilla sjukling. Men på morgnarna innan jobbet kan man ha kul med kameran! I natt har han varit dålig och kräkts och Johan har haft fullt upp... Hatar att han alltid kräks då han har feber! I natt ska Johan sova borta så han får sova inför matchen mot Hammarby imorgon! Matchen visas på tv 4 sport imorgon kl 19.20... Jag är nervös men självklart kommer jag vara på plats och heja på! Är ledig imorgon så det får bli en riktig familjedag!

Det är snart bara en månad kvar tills Frans blir två!


Kommentarer
Postat av: Lisa

vacker mor, vacker son. kram till er!

2012-04-15 @ 20:03:11
URL: http://fladdrandekuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0