Smil

Igår smila hon som aldrig förr! Skönt att det börjar släppa! Lite snålt att bara smila en gång i veckan kan jag tycka.
Hon åt sista gången ca kl 21igår och ville inte ha mat förrän strax efter 4 i morse! Känns hur bra som helst, Frans åt varannan timme tror jag. Man blev rätt less då :)

Annars så händer jättemycket och ingenting just nu. Går omkring och är sjukt irriterad på några som aldrig kan svara i telefon och ge besked så man vet nånting om framtiden. Ids inte skriva vad det är via mobilen, kanske gör det på datorn nån annan dag.

Frans har börjar förskolan nu på riktigt, det går bra hittills! Väntar bara på den dagen han blir ledsen. Det skulle kännas urbota dumt att lämna honom där om han blir ledsen, jag är ju bara hemma och dräller ändå. Jag börjar känna att det känns konstigt att ha honom där, att man har barnvakt utan mening typ. Jag antar att det känns mer behövligt när Tilly blir större... Men som min kloka mor sa "han är inte där för din skull"... Det är ju sant. Det kallas pedagogisk verksamhet av en anledning. Det hade dock känts bättre om det var lite mer spritt. Typ måndag onsdag fredag ist för ons tors fre.

Nu ska jag väcka Fransmannen. Dags att göra i ordning för förskolan! För er som följer mig på instagram har kanske redan sett bilderna, men det är mest till mamma och pappa så dom får se. Bilderna är från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0