1 vecka

En vecka gammal idag... Harreligen va tiden går fort! Idag ramlade navelsträngen bort! Skönt! Hon har i alla fall fått ett namn nu! Hon heter Tilly! Just nu är hela familjen hos mina föräldrar. Min kusin gifter sig på lördag så vi kommer stanna här tills dess. Johan måste dock in på lördag morgon för att träna! Frans är mitt i potträning. Eller vi är inte mitt i... Vi kör när vi kör. Han kissar i pottan när man ber honom, men han måste få en belöning så han har fått ett halvt tuggummi av mamma då han gått på potta. Tuggummi kan inte va så bra för magen (han tuggar och sväljer) så idag testade vi fishermans friend. En femtedel fick han :) han är lite skeptisk till pottan men det går framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0