Less

39+0 idag. Kan inte somna om. Vaknade hungrig för första gången under grav och var tvungen att äta två nektariner. Dom var lite för hårda dock. En vecka kvar och inte så mycket som en förvärk. Himla peppande! Johans träning har dragit igång igen (Wei... En veckas ledigt) och han har lägligt nog tappat bort sin telefon. Så om bebisen är på g får jag ringa Erik Lundström istället... Men det är ju då han är på träning. När han är någon annan stans så kan jag inte få tag i honom. Han är bra på att tappa bort saker den där mannen... 2 hemnycklar och en mobil på en månad. Frans åkte karusell för första gången igår... Han gillade det!


Kommentarer
Postat av: Linnea&Bastian

MEN de är ju inte klokt,är du reeeedan i vecka 39?? Fasen va skoj=) Ser framemot bebisuppdateringen sen!

2012-07-12 @ 17:06:18
URL: http://metrobloggen.se/reelee
Postat av: Linn

Va spännande att det snart är dags för bebis! Nu blir jag sådär avundsjuk igen som jag alltid blir när folk är höggravida. Jag vill också! :) Men min familj känns fullständigt komplett nu så det blir inga fler barn här i första taget.

Svar: Inga fler barn här heller! :) Känner mig helt färdig!
Hanna

2012-07-12 @ 22:45:36
URL: http://vargaaa.blogspot.com
Postat av: Anette

Ja jösses..här går det undan. Ni får träna upp lite telepati annars, om mobilen inte kommer till rätta. :)
Han är så himla fin eran Frans. Som en liten docka.

2012-07-13 @ 12:15:38
URL: http://levermittliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0