Sol

Två fina dagar har det varit! Igår lunchade jag med dom underbara kollegorna i parken och jag saknar dom!! Sen åkte vi upp till Johans pappa och hängde vid poolen. Maja o Lucas fick sommarlov igår så det blev grillning med grannarna. Frans hade så sjukt roligt med alla barn! Han åkte rutschkana och hoppade studsmatta tills han var alldeles svettig och slut. Det blev en dusch och sen hopp i säng uppe hos Johans pappa.

Idag har jag haft ont i magen och ryggen hela dagen. Tur att Maja och hennes kompis Signe tycker det är roligt att va med Frans så jag fick vila i sängen typ hela dagen. Har fortfarande konstig känsla i kroppen. Inga onda sammandragningar eller så utan mer en molande värk som stör ordentligt. Frans har haft riktigt kul idag med och grät hela vägen hem i bilen för han ville va med Maja och Lucas. Det är ju så kul att bada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0