Fredag

Vi åt sushi till middag. Syster Ida var med Frans. Snacka om lyx :)

Har idag haft en bra dag på jobbet. Startade med utvärderingssnack på Frans förskola. Kände oss som jobbiga föräldrar då vi satt där i 50 minuter istället för dom planerade 30 minutrarna.

Nu när jag kom hem från att hämta igen barnet så var Johan i full gång med att städa hela lägenheten, utom toan, och det är så skönt!! Har gått och stört mig på dyngan plus min egna kropp som säger stopp! Kan knappt böja mig längre då magen är i vägen och fogarna är onda. Kommer nog bli en jobbig väntan på bebisen då jag ska va hemma med Frans ensam i en och en halv månad. Hoppas det är fint väder så man kan hänga ute hela dagarna så man slipper vara inne i lgh och ha med ett dampigt barn att göra.

Imorgon ska mamma o pappa ta
Med Frans till hällnäs och jag och Johan ska på festival o se Mattias alkberg! Kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0