Moi moi!

Hej igen, fick ett litet klagomål. Ska bättra mig!

Just nu händer det rätt mycket, och ingenting. Vi håller på att sälja lägenheten... Ångest! Jag som trivs så bra, men den är så himla liten. Har haft visningar varje dag i en veckas tid känns det som. Har bott i en liten resväska under den senaste veckan, orkar inte städa var och varannan dag! Frans är dessutom en hejjare på att stöka fram. Nån som är intresserad av hur den ser ut så har ni en länk HÄR. Det verkar bli budgivning nu på torsdag. 

Vi är just nu i hällnäs, har varit i skogen och plockat lite blåbär. Ska göra en paj sen. Var först tänkt att vi skulle plocka löv i olika färger men det har inte blivit så mycket rött och gult. Frans hittade lite blåbär så vi började käka, men då såg jag att det fanns rätt mycket så vi plockade så det räcker till en paj.

Annars så har jag börjat islandshästridskola. Så himla himla kul! Det är jag Ida och Lisa som rider. I torsdags fick vi prova ut våra hästar. Men det blev inte så mycket provande för vi alla verkade klicka himla fint med den häst vi blev tilldelade. Min häst var en äldre herre på 24 bast som heter Kongur. Han var vit och väldigt lik vår gamla islänning som hette Grani. Lite vitare kanske. Här är våra hästar vi hade. Acke och Grani.

Happ, annars då? Mjaa.... Inte så mycket.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du börjat på ridskola. :) Nu blir jag lite avundsjuk. Men tiden räcker inte till här. Hoppas att försäljningen går bra, och att det kommer att kännas bra i ert nya hem sen.

2012-09-11 @ 09:01:16
URL: http://vargaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0